AceIS ERP
14.12.2009
Aktuálna verzia AceIS 1.19.0 build 217 Nová funkcionalita:
- Náhľad existujúceho bločku v pokladni
- Vyhľadanie bločku na všetkých pokladniach
- Pri výbere bločku zobrazenie partnera, dátum a čas predaja

14.12.2009
Aktuálna verzia PostgreSQL 8.4.2
stacks_image_D6DB24FB-B38B-42A6-92EE-1EE39F2F8073

Riešenie pre podniky

Informačný systém vo firmách musí byť odborne implementovaný. Implementácia alebo zavedenie je navrhnuté v úvodnej analýze, ktorá má za úlohu zmapovať pracovné procesy, požiadavky na výstupy a reporting. Na jej základe realizujeme odborný návrh celého riešenia. AceIS obsahuje hotové riešenia, ktoré je možné podľa potreby využť alebo kombinovať. Pokiaľ nie je možné hotové postupy použiť, riešením môže byť individuálna úprava na objednávku. Implementácia AceIS prebieha podľa pripraveného harmonogramu a obsahuje jednotlivé kroky ako: konverzia dát z predchádzajúceho systému, prípravu tlačových výstupov, overenie funkčnosti automatizovaných procesov, vyškolenie užívateľov a testovacia prevádzka. Výsledkom celého snaženia je informačný systém ušitý na mieru, ktorý umožní automatizovať vaše úlohy komplexne a efektívne.

stacks_image_719CDBCA-7FCC-4A6A-9B72-CED1BF068593

Individuálne riešenie

Jedným z poznatkov úvodnej analýzy pri implementácii informačného systému môže byť záver, že požiadavky zákazníka nemôžu byť uspokojivo riešené štandardnou verziou programu. V takom prípade sa súčasťou analýzy stáva podrobná špecifikácia nárokov na úpravu či doplnenie programu, ktorej výstupom je zadanie pre programátorov. Riešenie potom zahŕňa vytvorenie individuálnej verzie pre daného zákazníka, ktorá je doplnená o požadované zmeny. Počítame s tým, že zákazník môže meniť či rozširovať svoju činnosť a že sa požiadavka na úpravu systému môže objaviť aj kedykoľvek neskôr už pri zavedenej prevádzke. Aj v tomto prípade radi vyhovieme novým nárokom a pre zákazníka vytvoríme individuálnu verziu.


stacks_image_09A27EFC-2BB8-4E92-AD4F-438B032CC040

Implementácia systému

Implementácia informačného systému je rozdelená na niekoľko častí. Rozsah jednotlivých častí je rôzny a mení sa v závislosti na veľkosti firmy a zložitosti práce. Uvedením systému AceIS do prevádzky sa v jednoduchších prípadoch dá zvládnuť i za niekoľko hodín či dní, v zložitejších prípadoch je vypracovaný časový harmonogram postupu prác.
Postupy implementácie informačného systému

Uvedenie informačného systému AceIS do prevádzky prechádza obvykle týmito fázami:
1. úvodná analýza a projekt
2. školenie
3. vlastná implementácia
4. testovacia a produkčná prevádzka

1.Úvodná analýza a príprava projektu


Úvodná analýza detailne mapuje súčasný stav pracovných postupov a zaoberá sa problematickými časťami, s ktorými nie ste spokojní a ktoré potrebujete riešiť. Úvodná analýza obsahuje aj vaše nové požiadavky smerujúce k efektívnejšiemu chodu firmy. Projekt obsahuje riešenie navrhnuté na základe požiadaviek úvodnej analýzy. Projekt navrhuje, čo najlepšie vykonávať vašu každodennú prácu, ako previazať informácie medzi agendami, alebo ako je možné spracovať vaše užívateľské požiadavky. Finálna fáza projektu je konkrétne predvedenie pracovných postupov v informačnom systéme AceIS.
 

2. Školenie - individuálny prístup


Školenie pripravujeme zákazníkovi na mieru. Školenie sa zaoberá konkrétnymi postupmi nad konkrétnymi dátami, pripravenými v úvodnom štúdiu. Vykonáva ho konzultant poverený realizáciou projektu, ktorý je zoznámený so všetkými detailami implementácie. školenia vykonávame v rámci zavedenia informačného systému AceIS do prevádzky a doškoľovaním pri samotnej prevádzke.
 

3. Implementácia - uvedenie do prevádzky


Paralelne s fázou školenia obsluhy prebieha vlastná implementácia systému – t.z. jeho uvádzanie do prevádzky. Podobne ako školenie sa aj implementácia odvíja od úvodnej analýzy. Implementácia predstavuje inštaláciu samotného software, správne nastavenie parametrov systému, naplnenie číselníkov, naplnenie počiatočných stavov, prípravu požadovaných výstupných zostáv a prípadne vykonanie užívateľských úprav na mieru.
 

4. Testovacia a produkčná prevádzka


Po ukončení školenia a implementácie systému nastáva jeho testovacia prevádzka s ostrými dátami. Jej cieľom je overiť správnosť projektu a upevniť vedomosti získané na školení. Po úspešnom priebehu testovacej prevádzky a prípadnom doladení systému prechádza informačný systém transparentne do režimu riadnej prevádzky.

stacks_image_C60971F4-096C-4FA9-8081-8BDE4F841B57

Servis a podpora

Po ukončení implementácie poskytujeme hotline servis, kde riešime problémy každodennej prevádzky a otázky zákazníkov, alebo pokračujeme vo vývoji systému podľa ďalších požiadaviek. Pre okamžitý zásah využívame vzdialené pripojenie, ktoré nám umožní reagovať a pomôcť okamžite bez ohľadu na vzdialenosť medzi nami a zákazníkom.
Zákazník zároveň získava aj prístup k on-line podpore prostredníctvom internetu a to vďaka t.z. RT (Request Tracker). Tu je možné pridávať nové pripomienky k programu, alebo prípadne hlásenie výskytu neštandardného správania sa AceIS v prevádzke. V tomto systéme je možné sledovať postup riešenia, kto danú požiadavku rieši, v akom je stave, alebo akú má prioritu.
Požiadavky získané od našich zákazníkov dôsledne zaznamenávame ako námety a požiadavky a na ich základe pripravujeme nové verzie systému. Informačný systém AceIS tak kontinuálne reaguje na nové požiadavky a potreby, ktoré so sebou prináša vývoj nášho okolia a tým udržuje svoju vysokú úžitkovú hodnotu.

© 2009 ACE SLOVAKIA, spol. s r.o.